Oprava Volkswagenu T6 2.0 TDI 110 kW

d99cc29a-p4n5694hd4obolfpbnrp8erlwhze051fucom9e6q20
Vozidlo přijelo k nám s tím, že majitel cítil v interiéru výfukové plyny a ztrácela se chladící kapalina.
Vzhledem k tomu, že vozidlo má najeto přes 280tis. km, majitel měl strach o motor.
Zajel do nejmenovaného servisu, kde konstatovali, že motor je KO. Z důvodu špatného těsnění pod hlavou se ztrácí chladící kapalina. Proto navrhovali GO motoru.
 
Naši mechanici vozidlo „napíchli“ na diagnostiku a prohlédli. Při prohlídce zjistili prasklé potrubí od EGR ventilu. Ve VW jsme objednali originální modifikovaný typ potrubí. Modifikovaný druh potrubí proto, že vozidla touto závadou trpí.
Zjistilo se, že ztráta chladící kapaliny je důvodem prosakujícího chladiče ve spojích. Chladič se vyměnil a problém se odstranil.
Při této opravě se zároveň vyměnil olej a všechny filtry. Zákazník byl upozorněn na vadné díly podvozku. Kdy nám bylo argumentováno, že velmi rád se objedná na další opravu.